Pages

Friday, December 31, 2010

Goodbye 2010 >> 2011 Azam Baru


Pejam celik pejam celik hari nie last day buat 2010. Malam nanti tepat pukul 12.00 a.m bermulalah hidup aku yang baru buat 2011. Buka buku baru tutup buku lama. Sama la macam polis. Dalam 2010 nie banyak benda seronok & benda yang shit aku face. Aku rasa yang sronok tu lebih bnyak kot dari yang shit nie. Alhamdulillah la sebab tahun nie aku bnyak belajar dari kesilapan 2009. Start pertengahan 2009 lepas aku masuk KLMU bnyak sangat benda-benda yang bodoh tak sepatut aku buat tapi aku terbuat.Zaman tu aku telah ishtiharkan "Zaman Kegelapan". Memang aku menyesal sangat-sanagt. Hahhaaha. Tapi bagus la tahun nie 2010 "Zaman Kegelapan" tu dah bertukar menjadi "NUR". Da banyak benda-benda yang best dah aku buat tahun nie. Belajar untuk menjadi manusia yang berguna. Kadang tak berguna jugak. Hahahha.

NICE 2010 :

  • aku beli motor baru
  • result exam kat koleg aku terbaek! tak la gempak sangat
  • start kerja kat "Cafe Stelle Pavilion" tapi da benti da
  • kawan-kawan dan budak rumah yang awesome!!
  • start career dalam modelling
  • buat badan kat gym
  • sampai sekarang cukup setahun title aku "single"
  • first time jejak kaki kt Sadium Bukit Jalil. (Final Malaysia vs Indonesia)
  • aku tak ingat da. ada banyak lagi. tapi yang nie ja yang mampu aku ingt dan tulis.
Aku rasa UNICE tak payah la aku list. Karut semua tu. Aku suka yang nice2 ja. Aku harap tahun baru 2011 nie akan membawa lagi banyak berkat da perkara yang "NICE". Kalau nak dekat tahun baru nie mesti semua orang akan ada azam tahun baru. Bagi aku, aku pun tak sure ngan azam aku. hahaha. Takut hangat-hangat taik ayam ja. Tapi tak kisah la. Hangat taik ayam pun. Janji Azam tetap ada kan.

AZAM 2011 :
  • mahukan perkara-perkara yang lagi "NICE" dari tahun sebelum nie
  • menjadi lebih "pantas" dari sebelum
  • study hard untuk result yang "gempak"
  • nak pakai "kereta" :)
  • nak "six pack"
  • dan last kali aku nak ada "awek" baru. 
  • nak ada "awek" baru. 
  • dan "awek" baru. hahahahh

p/s: semoga 2011 nie tahun yang membuat aku banyak senyum.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...