Pages

Thursday, December 23, 2010

Rambut Baru

Rabu semalam aku telah mbuat benda yang aku sendiri x boleh nk imagine iaitu berkepala botak. Pg kolej kelas plak batal. Balik tension ja. Da la kolej pn da macam ngan apa lagi. Lepas balik tu aku terus p photoshoot kt Damansara..Lepas habis semua aku balik rumah aku terdengar suara rakan2 rumah dok bising2 nk gunting rambut. Acap datang kt aku tnya pendapat,"Wan aku rambut pendek ok x?".aku pn ckap ON ja. Lepas 2 dia cabar aku suh gunting botak skalie. Dalam masa yg sama Acong pn nk gunting botak. Aku pn cm 50/50 ja nk gunting. Sayang pn ada. Tp nk buat cm na. Itu cabaran! Aku nk tgk Acab gunting rambut pendek gak. Ok, sampai ja saloon(xmau jatuh hahhaa) mula la operasi. Acong orang first gunting kepala botak. Lepas tu baru aku. Time aku gunting 2 memang otak kosong. Xtaw nk cakap pa. Lepas da siap mesin gunting aku tgk kepala aku memang cool!!!hhahaha...nmpak smart & nice!!! Lepas 2 turn acap plak gunting. Dari rambut panjang nk cecah bahu sekang da pendek.Cam budakk sekolah. Tp nice!!!

Sory aku x nk upload pict aku. Agak lawak di situ :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...